INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, March 28, 2013

Aku Janji

Assalamualaikum wbt...

Siapa sangka...siapa duga bila malang nak menjengah kita...aduiii...la, patut la mata aku lately ni asyik berkelip2...memikirkan apa musibah yg nak kena...Allahuakbar..... semalam kejadiannya nyer...

"kepala adik terhantuk kat cermin kreta aku, time ni aku drive adik dok tgh sambil mkn apple....aduss ttba kreta depan break mengejut so aku apa lg turut break mengejut truss...adik tercampak ke depan...Masyaallah kuat nyer buat...aku panik giler..adik menangis sakit kepala n dada..trus aku mengucap panjang dan riba dia sambil check kepala n dada adik... ada lebam ...aduhhh...takut nyer aku.... naper adik yg kena kesian nyer kat anak aku... aku x sanggup nak tgk adik sakit.... "


Time ni aku x prasan cermin depan pecah lepas 15 mnt drive aku prasan kesan crack cermin depan...waaa.... kuat giler kepala adik terhantuk... apa nak buat ni...ada retak ker tengkorak adik yer...amcm2 dlm kepala...nak call abg x sesuai lagi... coz dia mesti kat dlm klass... so tggu aku settlekan urusan amik kakak dlu... nanti lambat laks ke sekolan kakak.... settle sal kakak trus aku call abg so abg apa lgi soalan bertalu2 tuju kat aku... aku dah x tahan trus menangis...mikir keadaan kepala adik... 
Ya Allah...hanya dia aje yg tau perasaan bersalah aku kat anak sdri...cuai nyer aku...kali ni... aku nangis lagi.... sambil tekad dalm hati x akan biarkan hal begini berlaku lagi... 

Betul la... org tua ckp mata kelip2 sebelah kiri..ni tanda nyer nak nangis.... tp kenapa adik jd mangsa.... Ya Allah x sanggup nak lihat cinta hati berada dlm kesakitan...MAAFKAN UMI ADIK...MAAFKAN AKU YA ALLAH KERANA CUAI MENJAGA AMANAH MU INI.... JANGAN LA KAU SAKITI MEREKA LAGI SELEPAS NI, LINDUNGI LAH KAMI SEKELUARGA DALAM APA JUA KEADAAN.. SESUNGGUHNYA HAMBA MU INI SEORANG YG LEMAH DAN X BERDAYA NAK MELAWAN TAKDIR MU....AMIN.


No comments: