INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, January 21, 2013

Kedamaian yg ku rasai


Syukur ke hadrat Illahi, semenjak 2 menjak ni aku mudah terjaga bila di awal pg..Allah merahmati hidup aku rasanya, memang tiap mlm aku xlupa nak kunci jam loceng takut x terbangun pg tp sejak aku amalkn seblum tdo aku x lupa pasang niat mohon pd Allah agar bangkitkn aku di awal waktu seblum subuh utk aku bangkit menunaikn solat sunat..Alhamdulillah x der masalah setakat ni, badan terasa segar dan yg aku prasan anak2 pon mudah bgn pagi... Betul la cakap Ustaz/Uztazah yg aku dengari sekiranya kita baiki hubungan kita dgn Allah Insyaallah Allah baiki hubungan kita dgn manusia yg lain...:))

Home sweet home...anak2 time kat umah memang hectic ngan gadget, yela zaman skrg but now aku dah buat peraturan all tis entertainment aku kasi tgk time saturday/sunday jer, hari skolah NO NO NO... so paham2 ajela la yer anak2...



Time2 mlm2 laks cegini la antara habit my putri's suka guna pakai all brg dlm umah as their part of mainan dia org, normally after dinner depa settlekn homework dlu and then main pondok2 jap or etc b4 sleep time n Zzzz...

Penat main pondok2 main color2 laks pensil color bulih muat lori rs nyer mcm2 saiz and brand ada kat umah apa taknyer hilang sebatang dua trus mengamok nak yg baru sikap malas nak cr ni yg buat aku hangin but sib baik pelindung depa bapak depa sdri suka melayan karenah anak2 diam2 trus bli baru...ermmm klu bli bkn 1 set trus 2 set ler..mana bole bli satu harus mengamok lg skali dia org ni..huru hara tau dibuatnyer

Saat ni aku malas nak masak so apa lg gantung periuk mlm nie... tekak terasa nak mkn nasi Arab ...fuyooo order 1 set dah lebih dr cukup utk kami 4 branak, skali skalo pekena memang syokkan..TQ abg for blanja moga makin murah rezki abg..;))

No comments: