INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, January 22, 2013

Drama bersiri Adam and Hawa


Demam AH pon dah selesai.. aduhaii jenuh menunggu hingga last episod ke-80. Yg pasti aku menag enjoy layan fav drama ni coz adanyer my fac actor AA ni.. but NN laks b4 nie x minat but dlm crita ni memang happy for couple dlm crita nie.
Sweet couplekan but masing dah kahwin its ok only for this drama sajo no feeling2 lebih just sesuka je coz my truly Adam is most awesome in the world k.


This is cik ted hahaha...bukan sekor tau but my cik ted 2 ekor ekekeke.... act tis is my dother punya bli kat langkawi so cheap for me.. buy 2 at that time jenuh sarat dlm flight he3....



My koleksi dr jarang bc novel trus jatuh cinta n minat nak bc novel huhh ...now i got a few novel in my kabinet maybe one day my doters laks yg akan baca.. but no jiwang2 k my darling..



Last but not Least, Impak from crita AH ... i terpanggil nak p Mekah so alhamdulillah niat dah ada lama but asyik pkir byk hal nak settlekn dlu but after that drama rs begitu kuat seru n panggilan yg aku rskan so trus aku suarakn pd hubby n x semena2 hubby pon senang ajer with my suggestion so Insyaallah this coming skol holiday on May 2013 we will go there for Umrah together wt my MIL.



Lirik Lagu Muara Hati – Hafiz & Siti Nurhaliza (OST Adam dan Hawa)
Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia
Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati
[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku pertunjuk padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta




No comments: