INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, April 12, 2011

Say NO pd Tummy!!!!

OMG..lately ni aku prasan that my tummy..eee..shy nyerrr...camner nak slim nie..mkn menjadi bila mlm..apa x nyer hati senang kannn...sedar x sedar aku put on weight lg..

Aku ni agak sensitif ckit sal gemuk2 ni..ee..x suka, x cantik, x sesuai.. x tau kenapa ...alhamdulillah nasib baik badan aku ni jenis yg x cepat naik sgt..sempat ler aku kontrol klu naik lemak kat kaw.sekitar hahaha..

Baru2 ni terkeluar Dialog panas dr syifaa';

syifa: umi x sayang anak2 yer
umi: naper nyer..
syifa :umi, asyik jer minum susu kurus, klu umi minum susu kurus byk2 bila baby nak kluar dr perut umi..
umi:aikk..bila masa BB ada dlm perut umi..
syifa: adik tau la..haha..
umi: hermm..

No comments: