INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, April 17, 2011

Our Anniversary..8th

Jalan2 hujung mggu sudah..kita org p KLCC, kebetulan BIL pon x der apa nak buat so kami p terjah PC fare kat sana..dgn x der arah tujuan nak p sana, sementera kita org pon dah lama giler x p..paling aku ingat masa p bw anak KL suria 2 thn yg lepas..tgk punya la berkurun nak jejak kaki ke sana.. org lain syok jer bila bercrita asal hjg mggu jer lepak KLCC..fuyoo... x der maknanyer bg aku nak lepak2&mkn2 kat sana..

Sehari seblum tu bkn main aku plan nak p nessary cr bunga utk laman astana aku..tup ke laut semua yg aku plan, nessary pc kat KLCC akhirnya.. naik lenguh gak ler kaki aku meredah lautan manusia..nak2 pulak dgn dua org askar kecik aku ni..siyan pon ada kat dia org..so tahan jer la yer anak2.. ummi & ayah isi masa lapang hjg mggu kali ni skali ngan acik padil..



At last berjaya turun keluar kaw. lepak2 minum air sambil2 tggu ayah & acik padil kat dlm...



Sronok+lega bila dah kluar rs x leh bernafas bila dok dlm tus..hu2



Tarraa....dlm x der tujuan p PC fair..incik suami berjaya merembat seketul gadget baru utk aku..hermm..konon2 hadiah anniversary kami thn ni yg x lama lagi..aku apa lgi suka lerrr... TQ darling... so 0-0 lah yer.. umi dpt gadget then abg laks umi kasi haneymoon package kat P.Pangkor nanti 1st May..

No comments: