INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, June 25, 2014

Projek Baru

Assalamualaikum..

Saya dah mula.. memang agak mencabar namun aku cuba dan terus mencuba.. janji Allah pasti klu nak berjaya jgn putus asa..

Insyaallah kali ini aku nekad utk serius dlm apa yg aku lakukan.. Mohon kekuatan dr family utk bg sokongan,

ku cari Redha Allah demi ahli keluarga tercinta, jgn putu asa insyaallah ada rezeki utk anak2

Alhamdulillah Allah bg lgi peluang kat aku utk berusaha dan memikirkan yg terbaik dlm membuat keputusan, 

Aku punya cita2, aku punya impian moga 3 bln ini akan terlaksana utk impian yg pertama
1. Settle all CC - 3 month yaa
< RM15,462.83 >

No comments: