INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, November 28, 2013

Alhamdulillah..Rezeki adik aku tiba jua...

Assalamualaikum...

End Nov, semlm dpt hint2 ada brita gembira dr org Cheras.. nak agak takut salah so trus aku call Ja apa brita dr org Cheras.. tup2 rupanya btul.... Alhamdulillah kami bakal timang anak sedara baru lg thn depan.. buah cinta Ayah jey & Cik CT... :-)

Moga diberi kesihatan yg baik pd my SIL & bb yer...

Aku & Ja jer...entah bila kan? hermm...senyum2 tumpang gembira atas news nie...

Today D9, suppose aku p HP but malas dtg bertamu.. Insyaallah nx monday la D12 aku p.. Ya Allah berikan aku kekuatan yer.. macam2 dlm minda, harap2 rezeki memihak pd kami demi utk kegembiraan semua pihak.

No comments: