INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, April 29, 2013

Esok Our 10th Anniversary

Assalamualaikum...

Syukur ke hadrat Illahi esok kami akan meyambut ulangtahun perkahwinan yg ke-10, siapa sangka jodoh yg Allah SWT temukan antara aku dan abang... x terlintas untuk semua ini w/pon pada asal memang aku inginkan calon suami bukan dr negeri asal ku Kelantan. Aku mahu kluar dr kepompong cara hidup di kg asalku..he2..entah kenapa aku memikirkan spai mcm itu skali...mungkin hasil dr faktor persekitaran aku membesar dr situ...Apa2pon aku bersyukur sesgt2 dgn jodoh pertemuan aku ni..

10thn melayar bahtera dengan 2 org puteri yg aktif n lasak... fuhhh..2 aje kah anak kami..hermm itu semua rahsia Allah...kan???

Kejutan 10th anniversary:...Yang best kali ini aku n abang akan ke Mekah mengerjakan Umrah hujung bulan ini, sempena ulang tahun kami...rezeki dr Allah, dpt jua jemputan dr IIlahi menjadi tetamuNya....

Kejutan ke-2:yg paling terbaru adalah watsapp dr my little brother...br balik dr app wt doc...scan BB dia..Alhamdulillah rezeki Jazlan n Ayu dpt 'TWINS'.... gembira x terkata...Syukur ya Allah...hadiah kami utk ulangtahun ke-10 dapat anak sedara kembar...


Ole2 dr bandung utk adik bongsu aku..trus dapat pkai serentak... suka sgt...time ni SIL br 1mth pregnant.. Alhamdulillah...

No comments: